Ring gerne hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening


Du er på inde på Esbjerg Kommunes hjemmeside og skal søge oplysninger om flytning. Pludselig går du i stå, og kan ikke komme videre. Klokken er 16.30, og telefonen til Borgerservice er lukket.

Hvad gør du?

Du ringer til Hotline Syddanmark
på telefon 7616 1616

Efter Borgerservices åbningstid kan du ringe til Hotline Syddanmark, hvor en af os,  frem til kl. 18.00 hver aften – undtagen lørdag og søndag , vil sidde parat til at guide dig videre, så du får løst dit problem.

Hotline Syddanmark er et kommunalt samarbejde, som mange af kommunerne i Region Syddanmark står bag.

Sådan gør du med Borgerapp...

 

Hent Borgerapp, så har du vejledningen til din digitale ansøgning lige ved hånden.

Du skal skrive dit navn, kommune og email for at du får de vejledninger som er gældende for Esbjerg, og så du kan få sendt dem til din mobil/ email.
 

Hentes i Appstore eller Google Play

© 2012 i Esbjerg Kommune